Ósma klasa miała wyjątkową okazję doświadczyć niezwykłej lekcji geografii, podczas której technologia spotkała się z nauką. Tematem zajęć było środowisko przyrodnicze Azji, a w rolę przewodnika po tym różnorodnym kontynencie wcieliły się okulary do wirtualnej rzeczywistości (VR). Dzięki nim uczniowie mogli nie tylko słuchać o najważniejszych cechach Azji, ale także “spacerować” po jej najpiękniejszych i najbardziej charakterystycznych miejscach.
Dzięki wykorzystaniu technologii VR uczniowie mogli zobaczyć na własne oczy, jak różnorodne jest środowisko przyrodnicze Azji. Zainteresowanie było ogromne – pytania pojawiały się niemal na każdym kroku. Na zakończenie lekcji uczniowie wspólnie omówili swoje wrażenia oraz to, czego się nauczyli, podkreślając, jak technologia może wzbogacić naukę i uczynić ją bardziej angażującą.
Lekcja ta na długo pozostanie w pamięci uczniów jako przykład, że nauka geografii może być fascynującą podróżą po świecie, nawet bez wychodzenia z klasy.